Jag vill så gärna visa er nyhetsflödet i Norrköping…

…men när det nu är så att en av de stora nyheterna hos lokalblaskan är att en kviga har trillat ner i gödselbrunnen så får man väl inse att det trots allt är så att Norrköping inte alltid har världsmetropolmässiga nyheter?

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag vill så gärna visa er nyhetsflödet i Norrköping…

  1. Patsy skriver:

    haha, jag läste också det, lite så att man tycker det är tur att inte man bor där längre…=)

    • Michis skriver:

      Nä, annars hände det ju inte mycket värt att skriva om, tyckte jag. Lite misshandel, men sånt är det ju jämt.

  2. Isabella skriver:

    Tack så mycke ;D

Kommentera

