Kan man kalla en smed för…

Kan man kalla en smed för städpersonal?

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Kan man kalla en smed för…

  1. Aylala skriver:

    Ohmygod. Jag tror du inandades lite för mycket göteborgsluft…

  2. MHz skriver:

    Aj! Den var så bra att jag fick ont i gommen! (Pågrund av att jag höll på att skratta mig harmynt!) ;PÄlskar sådär låga skämt! När kopplingsvajern gick av på min moped, inte fan kände jag mig avkopplad då inte! ;)/MHz

  3. Madonnan skriver:

    Nej, det är nog inte såå bra…Ha det fint idag. kram:)

  4. MHz skriver:

    Haha! Nja, tror inte det! ;)/MHz

  5. Johan skriver:

    Det är som att säga att präster inte får delta i idrott eftersom de håller på med dop-ing…

  6. Johan skriver:

    Näe men däremot vill jag påstå att man måste vänta några timmar med att köra om du fått en kallsup när du låg i badet. Annars kan du åka dit för rattfylla!

Kommentera

