Angående gud och homosexualitet…

Nemi vet bäst
…så har nog Nemi helt enkelt sagt det bäst och enklast.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Angående gud och homosexualitet…

  1. Ass Itch skriver:

    Hehe…Jag håller med.

    • Michis skriver:

      Jag är fascinerad över Lise Myhre. På fyra rutor lyckas hon sammanfatta vad man tänker. Jag är full av beundran för den kvinnan…

  2. Ass Itch skriver:

    Håller med, nästan ingen skulle kunna göra det lika bra eller bättre.

    • Michis skriver:

      Nä, nu fick jag hjärnsläpp, men han som ritar Rocky skulle nog kunna tänka ut något liknande, men det som gör det extra skönt är ju just att Nemi är en tjej som utan att tveka flätar till skitskallen så det gnistrar om det! 😀

  3. Linda skriver:

    Och jag har två bögar i hönshuset – tupparna Petter i Topsta och Niklas i Svängen. De har bara ögon för varandra, hönorna göre sig alltså icke besvär.Michis, jag har ett svar till dig på din kommentar om förlossningsvården i min bligg.

  4. Linda skriver:

    Du märkte det ja! jag har faktiskt även en tupp som heter Petter-Niklas. ;o)Men han är en hetrotupp.

    • Michis skriver:

      Ja, några ska ju vara det med! :DÄsch, jag är sån där, folk får göra vad fasen de vill, så länge de inte skadar varann. Och jodå, man får ”skada varann” om båda är med på det i såna avarter, men så fort någon inte vill, då skadar man ju varann!

Kommentera

