Nu har jag hittat riktigt bra julklappar…

…för antingen kan jag köpa getter, kakaoträd eller barnmorskor och skänka bort! Okej, just dem jag skänker gåvorna till får det inte, men de vet att de har varit med och gjort något riktigt vettigt med julklappspengarna i alla fall!

 

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu har jag hittat riktigt bra julklappar…

  1. Madonnan skriver:

    Det påminner mig om att jag borde börja med klapparna redan nu… 🙂

    • Michis skriver:

      Jo, jag har redan klarat av några stycken, men så är det syrrans småkillar och så brorsans två äldre och den nykläckta, även om just den nykläckta inte bryr sig så är det ju ändå hyfsat ofint att inte komma med presenter till dem! 😉

  2. Jennifer skriver:

    Svar ang s:t bernard hunden: *s*.. jag glömde lägga till att så blev det inte, alltså att jag skulle få en liten hund som jag ville ha, utan det blev istället en bjässe 🙂

    • Michis skriver:

      Du, allt jag säger är att det är ditt fel att jag drömt om s:t bernhardhundar i samma storlek som chihuahuor hela natten! :DDu skulle sett de små, små konjakskaggarna! 😉

Kommentera

