När jag var liten…

…så fanns det inte några bloggar. Det fanns knappt nåt Internet förrän jag nästan inte var liten längre. Ville vi dela med oss av våra tankar och åsikter så fick vi skicka insändare till tidningarna och hoppas på att de tog in dem inom några månader… eller skriva med papper och penna i vår dagbok och låta den ligga uppslagen och framme och hoppas på att nån läste den.

Det var inte lätt när jag var liten…

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till När jag var liten…

  1. Theolddog skriver:

    Nej vi hade det sååå svårt när vi var små =)

    • Michis skriver:

      Jag VET! Nu för tiden så får alla tröst och hjälp när de är ledsna eller mår dåligt, för då skriver de om det på bloggen och sen vet alla om det. När vi var små fick man minsann ge sig ut och slå folk på käften för att få uppmärksamhet… Eller vänta nu, fan, det tog nog slut där i jämförelser tror jag.

  2. Theolddog skriver:

    Ha ha ha, ja men att slå ngn på käften kan vara tillräcklig terapi det också (med handskar på såklart)

    • Michis skriver:

      Så sant. Jag nöjer mig i och för sig att köra boxercize i så fall. Det är ett hårt jobb att slå folk på käften har jag märkt, man måste ha tränat lite innan!

Kommentera

