"Scissors beat paper" – sanningen om andra världskriget sammanfattad i en bild.

Scissors beat paper

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till "Scissors beat paper" – sanningen om andra världskriget sammanfattad i en bild.

  1. Maggish skriver:

    Hej! visst är tv-bänken lovely!Inget fel på Ikea-möbler alls, blev bara putt på anonyma-ville som provocerar 😉

    • Michis skriver:

      Vad bra, för trots att jag bara har tråkiga Billy-serien som vi köpt billigare från en av Leos vänner, så är jag rätt okej nöjd. Den tar hand om vårt förvaringsbehov. 😀

  2. Maggish skriver:

    förresten, vilken serie har du från ikea?

  3. Theolddog skriver:

    ASG!!!! Vilken skön bild!!!!!!!!!!!!!!

    • Michis skriver:

      Härligt att du gillar den, det gör jag med så klart… Speciellt gillar jag hur nöjd Churchill ser ut att vara.

  4. Niklas H skriver:

    Du är så träffsäker – gillar din blogg skarpt och kikar in då och då – alltid något trevligt att läsa eller bra/roliga bilder att ägna sig åt. Churchill är min favoritgubbe alla klasser!Ha en underbar dag!

Kommentera

