Tigrar är sådana majestätiska djur…

Så vackra, graciösa, eleganta och framförallt stiliga.

Tiger

Ja, en del av dem i alla fall…
Hade det funnits en dejtingsida för tigrar och killen ovan hade dykt upp på den så är jag säker på att det här hade varit den typ av svar han fått på sina förfrågningar:
”Du verkar vara en jättesnäll och fin kille, men jag känner att det nog är bäst om vi bara är vänner…”

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tigrar är sådana majestätiska djur…

  1. Anna skriver:

    Hahaha! Japp!

    • Michis skriver:

      ”Det är inte du, det är jag… Jag är nog inte redo för ett så seriöst förhållande som det skulle bli med dig. Eller ens för ett oseriöst förhållande… om det är med dig. Eller ens för ett one-night-stand, nej. Nej, säger jag!”

  2. kirsa skriver:

    Tiger er mitt yndlingsdyr!!

  3. Mopplis skriver:

    hahaha! min nya skrivbordsbild

    • Michis skriver:

      Visst känner man sig helt plötsligt ganska så snygg, trots allt. Även om det är en helt annan art än en själv så blir det ändå så att man sträcker lite på sig och tänker att – ja, SÅ illa är det inte!

  4. Kirsa skriver:

    Just den tigeren har masse sjarm! Legg merke til det intese blikket, da. Nettopp en sånn type jeg faller for!! 🙂

  5. hemlig skriver:

    det där är ingen riktig tiger det är bara nån som gjort om den

Kommentera

