Dagens mikroblogg:

Mikro

Jodå, det är en Philips Jet 900W, byggd av Whirlpooljobbare.
Inte helt orelaterat så skrattade jag så jag grät när jag såg att Babyproffsen marknadsför ett linne och ett par trosor som ska blockera strålning från mikro, mobiltelefon och Scientologer.
Okej, Scientologstrålningen hittade jag på, men de är allvarliga med det andra.

Antiray

”Information om ANTIRAY Linne/Trosa
Skyddar mot E-smog; elektronisk strålning från mobiltelefoner, datorer, kraftledningar, microvågsugnar o.s.v. och ger mamman
den säkra känslan för babyns hälsa. ”

Jag övervägde att köpa det här setet – men med tanke på att man fick göra sin egen matchande foliehatt så blev det så att jag lät bli.
*rullar lite uppgivet med ögonen*

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Dagens mikroblogg:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA, nu älskar jag dig LITE mer igen!

    • Michis skriver:

      Okej, jag erkänner att jag var lite sugen på det där trosa/linne-setet, men babyrosa är bara inte min färg, känner jag… 😀

  2. Jessica skriver:

    Fy fan så fattigt, ska man behöva göra hatten själv? Vad är det för B-företag? Visst är det helt fantastiskt att så många människor överlevt till vuxen ålder UTAN alla hjälpmedel som helt plötsligt poppar upp på marknaden………. Vilken tur vi haft.

    • Michis skriver:

      Jag VET! Jag blev ju så sugen, men finns det inte matchande hatt och skor så vetefasen om jag vill köpa det där setet.*s*Men ärligt, finns det någon som verkligen köper sju uppsättningar av det där setet för att ha under graviditeten så att inte bebisen ska utsättas för strålning? Och är denna någon i så fall samma person som ringer till polisen klockan tre på nätterna och klagar på att grannarna strålar dem genom taket och att brevlådan öppnas och någon försöker gasa dem?Ibland undrar man… Men det är rätt kul att vara gravid och se såna här grejer. 😀

  3. Super Trouper skriver:

    hehehhee..det är inte sant’himlar med ögonen*

  4. MaygirlS skriver:

    Ha ha haaaa! Va de hittar på! Jösses!!!!!Svar: Ja, tack för påminnelsen! Ska nog ta och läsa om Liftaren inom en snar framtid. Fast det blir på engelska då.

    • Michis skriver:

      Ja, du vet… Här gick jag omkring och trodde att ”stråltanter” var något som var väldigt speciellt och så visar det sig att Babyproffsen säljer skyddsutrustning. Hur nojig får man bli? 😀

  5. Mommy Dustbuster skriver:

    *skratt* Ja,allt går att sälja med mördande reklam!

Kommentera

