Man vet att man är gravid…

…när man slår sig ner för att titta på nya Rambofilmen och inte klarar av att titta på den mer än i fem minuter för att man blir så otroligt sorgsen över att människor är så elaka mot varandra!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Man vet att man är gravid…

  1. Stella skriver:

    Känner igen det där..Jag grät till Jean Claude V Damme-film för nån kväll sen..

    • Michis skriver:

      Ja, vad är DET för hormoner som sätter igång?Jag började böla ungefär precis i början när man får se en liten unge som gråter… Sen fortsatte det bara, så nu tittar sambon på filmen själv medan jag sitter här. 😀

  2. NattensQuinna skriver:

    Hahaha.. och problemet är att det f*n inte går över. Innan jag fick mina barn så grät jag ALDRIG till film .. nu lipar jag jämt *suckar* .. när det är lyckligt, när det är olyckligt, när det är sött .. ja jösses … hela tiden nästan *skrattar*

    • Michis skriver:

      Shit, går det inte över? Leo och jag sa ju precis att vi fick kolla på nån annan film sen! 😀

  3. Sinful skriver:

    :-)jag vill med!

    • Michis skriver:

      Titta på Rambofilmen? Ja, varsågod, det finns gott om plats i soffan, jag satte mig framför datorn istället. 😉

  4. Sara skriver:

    ja kära nån va blödigt man har blivit =)

Kommentera

