Vad jag har lärt mig hittills i dag:

När man surfar runt på http://www.normalroom.com så ser man att nästan alla över hela världen har något från IKEA hemma.

Ja, det är inte så mycket kunskap så kanske, men det var intressant ändå. Tyckte jag. Dags att gå och lägga sig kanske.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vad jag har lärt mig hittills i dag:

  1. Yoline skriver:

    Skönt att veta att jag är normal 🙂

    • Michis skriver:

      Ja, det med!Det var faktiskt en väldigt bra inredningssida. Inte bara softade vita rum i motljus, utan helt normala inredningar från hela världen… 😀

  2. Annica skriver:

    Äntligen kan jag också säga att jag är normal för Ikea grejor har jag =)

    • Michis skriver:

      Ja, här i Sverige är det väl obligatoriskt? ;)Men det var lite kul att se IKEA-prylarna dyka upp i USA, Japan, Portugal, Brasilien… 😀

Kommentera

