Mera småstadsnytt: För två veckor sedan köpte…

…Åke Eriksson ett äpple i en butik i Lindö.
Nu ser det konstigt ut!
Är du trädgårdsexpert och kan svara Åke och nt.se på varför äpplet ser konstigt ut, så tveka inte att höra av dig till NT, de vill gärna veta VARFÖR äpplet ser lustigt ut två veckor efter inköp.

Ja, kära nån… Som sagt, jag bor i en håla. Det är sannerligen nyhetstorka de luxe!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Mera småstadsnytt: För två veckor sedan köpte…

  1. Maggish skriver:

    http://www.gratismake… om du nu är intresserad av smink =)

    • Michis skriver:

      Intresserad och intresserad, jag tackar för tipset, men jag är en sån där hopplös människa som inte shoppar så mycket smink! 🙂

  2. Linda skriver:

    Jag kan förstå Åke he he. Äpplen är ju kända för att hålla mer än två månader utan en rynka.

    • Michis skriver:

      Jag tror att de besprutat äpplet alldeles för lite och dessutom glömt att köra det genom maskinen med radioaktiv strålning. 😉

  3. GRANNTANTEN skriver:

    Skrämmande nyheter riktiga kioskvältare.Har mysteriet fått någon upplösning. Hela staden går väl i spänning.

    • Michis skriver:

      Nej, det är till och med ont om teorier! Verkar inte vara en enda expert som vill yttra sig om äpplet. Vad ska vi göra, mina handnaglar är nerbitna och jag är för höggravid för att nå tånaglarna! :-/

  4. Madde skriver:

    Jag köpte en färdigpackad påse med äpplen en gång, och i den fanns ett äpple som det stod tryckt I LOVE YOU på.. Som en liten gnuggistatuering. Det var mystiskt. Sen hade jag efterfest och då var det en snubbe som käkade upp det. Men jag hann ta kort på det iaf.

    • Michis skriver:

      Åhå? Det kanske är relaterat till det här mystiska äpplet på något vänster? Någonstans i världen finns en kärlekskrank äppelodlare?

Kommentera

