Har du massa frukt över från fruktträden?

Kolla med närmaste förskola ifall de vore intresserade av att få ett par kassar frukt från er – bara tänkte med tanke på den här debatten!

Varför inte dela med sig av överflödet, liksom?
Själv har jag inte riktigt det problemet med mina balkongväxter, tror mina tre jordgubbsplantor sammanlagt producerade sex bär… Men det var lite roligt bara det! 🙂

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Har du massa frukt över från fruktträden?

  1. Adeleide skriver:

    Det har vi faktiskt, massor. Jag funderade på det just idag om man kunde göra något med det. Tror du de tar emot?

    • Michis skriver:

      Det måste ju vara värt att fråga. Kanske finns det bestämmelser om att man inte får göra så, vad vet jag… Men det borde ju gå att göra på det sättet?

  2. Sara skriver:

    visst har du skrivit i något blogginlägg (tror att det var på din andra blogg) att gaviscon har samma konsistens som sperma? detta kom jag på idag när jag stod och försökte få i mig gaviscon för att få bort halsbrännan och det blev helt plötsligt en kväljande upplevelse! =)

  3. Susanne A skriver:

    Bra idé! Ska jag komma ihåg om jag någonsin flyttar till ett hus av något slag

Kommentera

