Vilken fantastiskt bra bok! Den…


Vilken fantastiskt bra bok! Den hemlige kocken av Mats-Eric Nilsson. Kan inte lägga ner den och ger välbehövliga påminnelser om att rensa i skåpet. Vad är det vi äter egentligen?

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vilken fantastiskt bra bok! Den…

  1. Haggann skriver:

    Ja, den har jag läst!Skrämmande!

  2. Axemia skriver:

    Jag har kollat i den Den verkar bra Jag ska nog köpa den

    • Michis skriver:

      Den är riktigt bra. Jag ska ha med den nästa gång jag handlar för att kolla vad det är i maten, men först ska jag nog ta och rensa ur våra skåp.

  3. Eva skriver:

    Vi pratade om den boken här hemma igår.Det kanske är dags att köpa den.

  4. TheHustru skriver:

    mental notering: KÖP!

Kommentera

