Jag jobbar vidare på mina 15 minutes of fame.

michis 011 nollelva
I februarinumret av nollelva (lokala gratisblaskan, en av dem) så finns den här bloggen omnämnd.
Det var väl trevligt, så säg? 😉

Trots att jag inte har 150000 unika besökare i månaden så är jag tydligen med på någon bloggtopp.

Bästa frågan i intervjun var: ”Hur skulle du vilja beskriva din genomsnittsläsare?” Mitt svar var: ”En trevlig människa som uppskattar lite snedvriden humor.”

Känn dig träffad, det är dig jag pratar om! 😉

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Jag jobbar vidare på mina 15 minutes of fame.

  1. lilla m skriver:

    valde själv bort kändisgrejjen när stadens tidning tog kontakt o frågade om jag va intresserad av att va m i ett reportage.. jag låg tydl högt på stadens blogg-lista (?) ..men önskade hålla min halvanonyma profil *Skratt* så jag sa tack men nej tack. kram

    • Michis skriver:

      Jag tycker bara att det är skoj om fler hittar till bloggen! :-)Sen är ju jag inte särskilt anonym utan står glatt med bild och namn här på bloggen…

    • Michis skriver:

      Men visst är det en bra beskrivning av mina läsare! 99% är trevliga människor, återkommer de så uppskattar de ju min snedvridna humor.Sen har vi ju tyvärr den där procenten som dels inte förstår humor och dels inte är trevliga, men du är så klart INTE en av dem! 😉

  2. Haggann skriver:

    Ja jag vet inte om jag är speciellt trevlig, jo jag försöker vara det här på nätet!Sen vet jag inte om du har så snedvriden humor, då har väl jag det också kanske…

  3. lilla m skriver:

    bs; jo jag gick ju ut m att vara megaanonym när jag började..o har väl släppt rejält på det med tiden.. men har ingen lust att grannen/jobbet etc skall kunna läsa mina tankar o veta d e jag *S* men sen kan ju tänkas bli mindre anonymt när trollet är fött o då tas isf inlägg o läggs i karantän…. båda sätten är bra, eller alla sätt är bra *S* kramkram

  4. Puppe skriver:

    Didär föribannade 150000 strecket!Att de ska vara såååå svårt å komma över!

    • Michis skriver:

      Ja, jag inser att jag får börja modeblogga och skriva om hur mycket gratisdrinkar jag blir bjuden på och visa upp dagens outfit och så där… Men det känns som att mina läsare kommer att bli grymt besvikna. Jag menar, det är ju samma sak varje dag. Boobtröja, jeans och kofta.Fast i och för sig, ibland har jag gummistövlar till, ibland gympadojor…

  5. lilla m skriver:

    jo precis=) kram o trevlig helg till dig!

  6. Susanne A skriver:

    VA skoj att du blev intervjuad också! :O)

  7. Eva Holm skriver:

    Jag känner igen mig på pricken.Ja, det gör jag.*nickar*

    • Michis skriver:

      Ja, det är ju för att du är en trevlig människa som uppskattar lite snedvriden humor! Och bebisar… 😉

  8. Thomas skriver:

    Tack Michis! Din blogg rocks! : )

  9. virknålen skriver:

    jag får väl känna mig lite träffad också ;)kan väl bero att jag också har en förälder i söderköping…

  10. silvertörne skriver:

    Trevlig. Check. Snedvriden humor. Check.Jodå, verkar stämma bra, träffad jag oxå. Fastän jag egentligen bara hittade hit via kommentar från dig på min sida. (Har nog kvar nån gammal sisters-konsert-tshirt i nån byrålåda med…)Första regeln i Reklam & marknadsföring grundkurs 101 är väl ”Känn din målgrupp”. Så där måste du väl vara i hamn… 😉

Kommentera

