Är ni morgontrötta? /Michis

Kom igen nu, ut och hissa flaggan med er!
Klockan är ju redan halv åtta på morgonen denna mulna nationaldag.

Äsch då. Ni får väl vakna till allt eftersom, ni som har ledigt i dag. Ha en fin dag, det tänker jag ha, trots vädret och jobbandet.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Är ni morgontrötta? /Michis

  1. Desdichado skriver:

    nej inte alls, däremot brukar jag vara väldigt trött på morgonen

  2. Puppe skriver:

    JUNIOR SOV TILL 06å37 idag!!!!!!!!!=)

  3. klös i ösregn skriver:

    piggelin här ..vaken redan före kl sex ..men låg till sju innan jag klev upp ..flagghissning får nogstå över för min del..de sköter andra så bra 🙂

  4. tengileye skriver:

    Blev ju ”V” igår så det blev ju rätt sentOch var man uppe sen fem blir det inte bättre

  5. Bokmalen skriver:

    Nej, tvärr är jag inte morgontrött. Vaknade före kl 6 i morse och var uppe och städade toaletten och satte i gång en tvättmaskin. Om jag hade haft en flaggstång på tomten så hade jag hissat flaggan också.Ha en bra dag på jobbet och lappa en massa bilar:-)

    • Michis skriver:

      Men du, du är välkommen hit på besök hör jag! Kom och känn dig som hemma, passa vår son och torka våra golv! ;)Har en bra dag på jobbet, men en massa bilar har jag inte lappat. Städat en hel del har jag dock gjort.

  6. Lennart skriver:

    Bah! Fasadflaggan vid kollo har varit uppe i flera dagar faktiskt…I tid måste man vara ute.

    • Michis skriver:

      Hm? Trodde att man skulle ta ner flaggan vid solnedgången varje dag, eller kväll, menar jag. Men det kanske inte är såna regler för fasadflaggor? Smart dock att vara ute i god tid!

  7. Annica skriver:

    Vet inte om det har med åldern att göra men jag är alltid uppe med tuppen….Ha en bra dag.

    • Michis skriver:

      Men det är ju konstigt egentligen, jag är också uppe med tuppen för det mesta, även fast vår tupp egentligen är ett barn, men jag är ju inte direkt pigg på morgnarna. Undrar varför?

Kommentera

