Äntligen en foglig man som gör som han ska och håller käften! /Michis

Jag har inte velat ge mig in i debatten kring fogliga ryskor, polskor och thailändskor, eftersom jag känner att den debatten blivit lätt enögd – ja, till och med värre enögd än våra kära Y-kromosomade medmänniskors favoritorgan någonsin kan bli.
För jag menar, ärligt talat är det ju som tidigare sagts inget problem att människor finner sin kärlek på olika ställen här i världen – de som gör det tror sig ju bli lyckliga och då är väl allt hunky dory, oavsett orsaken till varför?

Själv har jag äntligen funnit drömkarlen. Okej, han är ju värdelös på att skruva både på engelska och svenska så att säga, i och med att han verkar sakna lite vitala delar, (det där enögda organet till exempel) och dessutom så får man ju vara sin egen handy man – men han klagar aldrig på att jag har spenderat en massa pengar hos frisören, han säger aldrig att jag ser lite fet ut i nån klänning och jag kan använda honom som kudde i sängen.

…när jag tänker efter så kan jag inte påstå att just foglighet är något jag drömt om hos en partner. Så det är nog tur att jag även i fortsättningen är gift med en jämlike.
Så som jag vill ha det. Och han med.

Finally!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

26 kommentarer till Äntligen en foglig man som gör som han ska och håller käften! /Michis

  1. Herr o Fru Svensson skriver:

    Du vet att det finns bättre modeller va :-)//Herr S

    • Michis skriver:

      Men man ska ju ha råd med dem med och modellen ovan tjänar ju inte ihop några pengar direkt… :/

  2. Lennart skriver:

    Men lite uppblåst är han allt ändå…

    • Michis skriver:

      Ja, det är ju helt klart en nackdel. Men som tur är så kan man ju pumpa ur luften ur honom också!

  3. Haggann skriver:

    Han verkar stel och tråkig!:)

    • Michis skriver:

      Men vad säger du om Harry? Man pumpar upp honom till lagom foglighet, sen är han utmärkt att ha med sig i bassängen eller till sjön i sommar! 😉

  4. Madonnan skriver:

    Han verkar bra ju!Och tack söta snälla förnuftiga duktiga Michis: Idag hade jag bara en enda trackback!Och snart ska jag ut och njuta av solen, hoppas du också har det soligt och bra idag 🙂

  5. portolanseglaren skriver:

    -Inga falska löften från den. Jag tror det finns en modell av Hunky Dory som är än mer manlig, för den har nämligen inbyggd pruttkudde.

  6. vy skriver:

    …du e för rolig,känner mig helt rudis på det här områdetLite sommar däremot skulle sitta fint.Kram från Vy

    • Michis skriver:

      På uppblåsbara dockor-området? Man kan ju mjukstarta med såna där badringar om man känner att det blir för grovt med en sån där på en gång?

  7. Lennart skriver:

    Men Du… vad gör killen mer exakt, förutom att hålla käften?

    • Michis skriver:

      Ungefär lika mycket som den genomsnittlige svenske mannen om man ser till alla gnällbloggar från utmattade svenska fruntimmer som gör allt i hushållet. 😉

  8. TheHustru skriver:

    frisyr och bringa som hämtat från 70-talet. 🙂

  9. Åsa skriver:

    Fast jag tycker att din karl är en aning plastig.

    • Michis skriver:

      Men vad säger du om Leo? Eller vänta, du menar min loverboy som jag har bild på här uppe?Ja, jo. Jag medger att han är lite opersonlig, men jag har vilda planer på att gnuggistatuera honom och fixa en peruk så att han inte känns fullt så anonym.

  10. onthree skriver:

    Fan! Jag som trodde du menade mig… Jag kände mig träffad.. ;-)Men, sen såg jag ju bilderna, och det visade finnas betydande skillnader.Jag har ju t.ex. inte svart hår.. 😉

    • Michis skriver:

      Inte för att vara elak nu, men du slår mig inte direkt som den fogliga och knäpptysta mannen som enbart duger till att få åka i samåkningsfilen till jobbet med om man säger som så.Kalla mig fördomsfull, men du verkar ha lite mer bakom pannbenet än min käre uppblåsbare vän på bilden här ovan. 😉

  11. Puppe skriver:

    Inser att dendär mannen slår jag med hästlängder när de gäller att stava och diska.

  12. Puppe skriver:

    Han påminner lite om en kompis till mej!=)

  13. onthree skriver:

    *sträcker på mig*Jodå… liiite mer har jag nog att komma med. ;-)Även om jag är väldigt snäll och vänlig (på gränsen till menlös..hihi), så är det inte utan att jag kan bita från när det behövs! (och det gör det..)Sen är jag också rätt säker på att jag är lite mer empatisk än grabben på fotot, även om det var nån igår som sa att jag var kvinnofientlig och saknar empati.. hahaFast hon har inte förklarat sig än… hm

  14. onthree skriver:

    Nu fick jag en förklaring.. (?)Läs själv här:http://blogg.aftonbladet.se/29360ulrica/2009/06/min-asikt-om-strippteaseMmm… intressant! 🙂

Kommentera

