Analfabetismen är…

Analfabetismen är nog mer utbredd än vad man tror. Eller vad vet jag?

20090725.jpg

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Analfabetismen är…

  1. kyrksyster skriver:

    Ja, det verkar inte ha hjälpt att läskunnigheten i Sverige sägs ha varit allmän sen 1600-talet…

  2. hotspot12femtiofyra skriver:

    Antagligen, fast ägaren trodde kanske att det bara var hundar med gula hattar som inte var välkomna…

    • Michis skriver:

      De borde väl ha satt ett kryss över vovven, nu tittade de på bilden och såg en glad hund och tyckte att det var väl okej att ha vofsingar där?

  3. Ister skriver:

    Shit. Jag läste många gånger. Anal-fabetism.Så här i Pride-tider är ju alla möjliga sexuella termer vanliga.

    • Michis skriver:

      Det var vad jag tänkte när jag skrevade det. Anal-fabetism alltså. Jag är snuskig, året runt.

  4. Haggann skriver:

    Söööt hund!Fast läsa kunde han inte…

  5. BeBest skriver:

    Det är väl bara att lappa på! Den är ju uppenbart felparkerad!:O)

    • Michis skriver:

      Nån måtta får det väl lov att vara, jag var faktiskt där för att fira min bröllopsdag och var alltså ledig från jobbet. 😉

  6. Granntanten skriver:

    Visst kunde du lappa ser ut som en vanlig lapphund så kör.

  7. Thindra skriver:

    BS Jepp, jag vet. Men gissa om vi skrattade när vi såg att jag stavat fel.

  8. Peter skriver:

    Jag tror inte att han är analfabet… jag tror att han bara skiter i det…:)

    • Michis skriver:

      Ja, HAN ja. Stackaren kanske bryr sig jättemycket, men han är ju fastbunden vid trappan där. Eller menar du husse?Jag misstänker att det är som du tror.

Kommentera

