Konstforum har en…

20090930.jpg

Konstforum har en del grymma grejer just nu. Ville bara säga det. Fastnade så hårt för de här två av Jonny Olsson Grundström, så om någon känner för att köpa dem till mig och har några tusen över så kan ni ju göra det. ; -)

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Konstforum har en…

  1. Ister skriver:

    Är det olja eller? Den vänstra ser ut att vara en sån som jag skulle kunna tänka mig.

    • Michis skriver:

      Det är en blandteknik, med fotografier och annat. Min mobilbild gör inte tavlorna rättvisa för fem öre, IRL har de ett djup och en lyster som är fantastisk!

  2. Sobek skriver:

    några tusen för de där? njäe hade det varit denna dock:http://www.lib-art.com/imgpainting/6/2/16226-musician-angel-rosso-fiorentino.jpgså hade jag utan tvekan pytsat upp några tusenlappar och köpt den till mig själv. :Pden tavlan är målad av http://en.wikipedia.org/wiki/Rosso_Fiorentino

    • Michis skriver:

      Tyckte att det var ett fyndpris med 3700 respektive 3900 för de där två faktiskt. Är inte så förtjust i änglamotiv personligen. 😉

  3. Agnetha skriver:

    Tycker om dom tavlorna ? Min man har en hel drös med surrealistiska tavlor i skrubben uppepå, dom kommer aldrig upp, over my dead body !Tur vi har olika smak. För mycket gult för mig.Ha det så gott !

Kommentera

