Första promenaden…

Första promenaden på månader. Ja, jag har ont. Ja, det går långsamt. Men det är en strålande vacker dag och jag kan äntligen ta mig framåt igen!

20101011.jpg

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Första promenaden…

  1. Harpyan skriver:

    Du anar inte vad sådana här inlägg betyder för mig. Det är som att se ljuset i tunneln!//Harpyan

    • Michis skriver:

      Jag trodde nästan att du kanske skulle kunna tänkas tycka det. Vi var ute och gick (eh, hasade, vaggade, haltade…) i typ en timme. Skulle hitta till Familjecentralen här i Klockaretorpet. Tog oss fyrtio minuter att hitta rätt och då hade jag ont, så då vände vi och gick hem igen. :-)Men nu vet vi var den ligger så att make och son kan knata dit och leka lite då och då under tiden jag går hemma med lillknorvlan och läker ihop lite till.

  2. Islandsmamman skriver:

    Härligt! 🙂

  3. DragonFaye skriver:

    *hejjar på och klappar i händerna* You GO girl! Bokstavligt talat. :DStoor kram!!

  4. Aylala skriver:

    Men! Jag har missat hela grejen för jag har varit bortrest. Grattis, grattis, bra jobbat och snyggt namn!

  5. Oinloggad Sjöjungfrun skriver:

    Grattis Grattis Michis, vilken sötnos=) Vill också ha en snart!

  6. snicksnack skriver:

    härligt att du kan gå ut i det fina vädret ♥/ K (som är lite sur att jag missade nedkomsten med en dag ,) )

  7. Viktoria skriver:

    tror vi bor i samma område =) …. Familjecentralen ligger lite knasigt till för att hitta faktiskt, men har man en gång varit där så är de inte svårt sen. Hoppas vi ses där nån gång då för vi går dit rätt så ofta.

  8. Lindalou skriver:

    Jag saknar faktiskt den tiden ibland, det där farandet på Öppna förskolan med risifruttisar och en massa lek och så hem och gosa och vila ihop. GUD vad mysigt du ska ha det. Och så håller jag med om att du var duktig som gick en sådan rejäl runda första gången men det är väl ett tag sedan du gick en längre sträcka så jag förmodar du var lite ivrig. ;-

    • Michis skriver:

      Ja. Lite väl ivrig, så här med facit i hand, eller vad man ska säga. Idag blev det en betydligt kortare runda runt gården, det räckte bara det. 🙂

Kommentera

