Tenta den femte…

Tenta den femte november. Ska bli intressant att se hur det går. Jag hoppas på godkänt i vart fall. Måste medge att trots snälla barn är det lite svårfunnet med lugn studietid. Då får man nöja sig med kaosartad studietid istället…

20101013.jpg

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tenta den femte…

  1. Sobek skriver:

    vad står på schemat den här gången?

    • Michis skriver:

      Civilrätt – blev klar med sista övningsfrågorna och började med övningstentorna. Dock utan att följa råden om att ha 3-5 ostörda timmar under tiden man ”tentar”. 😉

  2. Ullis skriver:

    Men hallå..Du kunde inte nöja dig med att så nyss föda barn? Du ska promt tenta också..he he..Lycka till i allafall..Och gosa bebis ifrån mig,för det är såå mys med bebisar:-).*kram kram*

    • Michis skriver:

      Ja, men alltså… jag har ju hållt på att läsa kursen, klart jag ska skriva tentamen med, om inte annat så för att se hur illa det går! ;-)Gosar samtidigt som jag pluggar. Tur att hon verkar vara av den tålmodigare varianten! 😀

Kommentera

