Gissa vilken kändis det här är? /Michis

Sötnos!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Gissa vilken kändis det här är? /Michis

  1. PegBundy skriver:

    Norrköpings hetaste och kändaste bloggerska? 😉

  2. Ninapinas skriver:

    svensk?

  3. Britta skriver:

    Vissa likheter med Björk…

  4. Ister skriver:

    OTOm det finns en ”Parkering förbjuden”-skylt på vänster sida på en enkelriktad gata, gäller då skylten även på höger sida?I början på gatan sitter skylten på höger sida, efter nästa korsning på vänster sida. *funderar och funderar*

    • Michis skriver:

      Inte sjutton vet jag, eftersom jag inte går på gatan, jag jobbar bara på privata områden, men jag skulle helt klart gissa på att det är P-förbud på bägge sidorna efter en sådan skylt, så jag skulle inte ställa mig där förrän jag gått till vad de lokala trafikföreskrifterna säger om gatan ifråga…

  5. snicksnack skriver:

    katie holmes ??// K

    • Michis skriver:

      Nej, oj, förlåt! Britta hade rätt, det ÄR Björk! Världens sötaste lilla trollunge!

Kommentera

