Visualiseringscenter i Norrköping. /Michis

Har ni varit där?
http://www.visualiseringscenter.se/index/sv/

Jag har inte varit där – än. Snart ska jag sitta som ordförande i ett repskapsmöte där dock. Det känns intressant, med tanke på att jag redan brutit mot de första ”reglerna” när man sitter som ordförande – det vill säga att kolla hur lokalen ser ut etc.

Nåja. Improvisering är mitt forte.

Ska bli intressant att se Visualiseringscenter hur som helst. När barnen blir större tänker jag absolut ta med dem dit!

Dessutom tänker jag ta med barnen till Dinosaurium!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Visualiseringscenter i Norrköping. /Michis

  1. Åsa skriver:

    Jag var där en sväng i vintras med en av mina klasser och gick luciatåg för de anställda men jag har inte varit på någon visning eller utställning.Jag har en fribiljett som ligger och väntar på att bli använd….Trevlig helg!

    • Michis skriver:

      Det var faktiskt fantastiskt, men som vanligt så har mina mobilbloggningar inte kommit in… Jag blir så leds.

  2. Åsa skriver:

    De fungerar inte för mig heller. Vet inte vad jag gör för fel….

    • Michis skriver:

      inget, troligen. Ibland dimper de ju ner som det är tänkt. Antagligen något fel i upplägget på bloggen.

Kommentera

