Idag, just nu, är jag alldeles rastlös.

Tog med kameran ner på stan, men kom på att jag fortfarande inte fattat hur man gör för att lägga in bilder här.
Svor lite över att jag inte heller lyckats hitta ifall och om det går att lägga in mms hit. Antar att det inte gör det, utan att man behöver en surfmobil istället, vilket jag väl i och för sig har, men inte med touchscreen och grejer, utan bara en helt vanlig variant.
Jag har lättare för att slänga upp korta inlägg med en mms-bild lite då och då än att få ihop det så att jag kan sitta ner i lugn och ro framför datorn utan att det klättrar barn på mig.

Inte för att jag har så där överdrivet mycket att dela med mig av längre.

Visst, jag har fortfarande mina hjärtefrågor – jag vill att man sopsorterar och inte kastar skräp eller klottrar, jag vill att man engagerar sig i vad man nu känner att man vill engagera sig i, jag jobbar för att facket ska bli starkare och så vidare, men så specifikt Norrköpingsrelaterat är det inte för närvarande.
Inte mer än att jag är en Norrköpingsbo då.

I övrigt kan jag rapportera att den gråmulna himmel vi vaknade under nu har klarnat till härligt blått.
Blir nog en långpromenad runt Himmelstalundsfältet innan hämtning av dagisbarn.
Det är en av de saker jag älskar med den här staden, det finns så natursköna promenadstråk!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Norrköping. Bokmärk permalänken.

Kommentera

