Det finns mycket att skriva om, det gör det.

Mycket av det har jag dock redan skrivit om, tror jag.
Om ni är nya läsare av min blogg så kan jag varmt rekommendera att kika lite bakåt bland alla inlägg – det finns några stycken. 1718 stycken, i skrivande stund.
Tråkigt nog försvann alla kategorier och sånt där när jag flyttade hit, så det är enklast att helt enkelt börja från början och sedan jobba sig framåt.

Känner ni att ni saknar något när ni har läst klart, så tveka inte – skriv en rad och berätta vad ni tycker att jag ska skriva lite extra om!

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Funderingar, Norrköping. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det finns mycket att skriva om, det gör det.

  1. Linda Mpili skriver:

    Annars kan man alltid gå på repeat, som jag 😉

  2. Johan C skriver:

    Jag önskar mest att du fortsätter i samma stil som på den förra bloggen.
    Det vill säga typ gott och blandat för det var det som gjorde att jag fastnade för din förra blogg.

    • Michis skriver:

      Det är nog så det fortsätts. Dock är det ju så att mitt liv förändrats ganska kraftigt under åren jag bloggat – från DINK till MILF. *asg* Double Income, No Kids – och numera tvåbarnsmor med tusen järn i elden. Men jag lovar att fortsätta ett tag till. 🙂

  3. life is crystal clear skriver:

    Jag har nog missat lite i mitt någonstans men lite mer vet jag…än helt ny.

    skjut den här pilen ▬▬▬►till alla Du bryr dig om. Om du får 5 tillbaka, är du verkligen älskad ; )
    ♥¸.•´¯`♥ **
    (⁀‵⁀) ~ ~ ~.
    `⋎´ `¸.•°*”˜˜”*°•`

Kommentera

