Jag är helt slut.

Det är bara att konstatera att sjöluften suger.
Åker man sex mil från Norrköping hamnar man ju ute i skärgården.
Det tar på krafterna.

Inte minst att göra den trippen tur och retur med två små barn i släptåg.
Fast fantastiskt var det.
Jag medger att jag känner mig oerhört privilegierad som kan gå där och plocka smultron, blåbär och vildhallon till ungarna och bara njuta av att vara så långt ute i naturen att vägarna tar slut och skogen tar vid.

Ljuvlig dag.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Norrköping. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag är helt slut.

  1. onth3 skriver:

    Ja, frisk luft i massor tar på krafterna, men det är skönt!
    Och att komma ut i vackra skärgården är underbart!

    Vad vore livet utan hav och vida vyer? Usch…

    Ha en fortsatt skön sommar! 🙂

Kommentera

