Och det säger ni nu?

Det är inte utan att jag vaknar med viss bitterhet idag när jag läser alla fina ord som skrivs om vår förre partiledare idag.

Man skulle kunna tro att drevet jagade livet ur honom, inte bara fick honom att avgå.

Nå, att sitta och vara ledsen över att det gick som det gick ligger inte för mig. Jag vill hellre analysera vad som gick fel och gå vidare.

Som tur är för mig kan jag vara lat, andra är i full gång med analyser, så jag kan fokusera på att gå vidare.
Jag har uppgifter från Bommersviksakademin att göra, jag har en dopfest att gå på och jag har människor att värva in till både facket och partiet.

Framtiden skapar vi i detta nu.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

