Många järn i elden

Det är mer än fullt upp just nu.
Så trivs jag med att ha det.
Det känns dock oerhört tråkigt att behöva tacka nej till saker som jag hjärtans gärna skulle ha velat göra, men samtidigt så måste även jag inse att det inte är hållbart att tillbringa allt för mycket tid borta från min familj.

Familjen först. Sen kommer allt det roliga arbetet, av diverse slag!

Långt ner kommer bloggandet nu.
Jag uppdaterar kort på twitter på @MichisLeo men säger inte mycket vettigt där heller.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

