Idag skriver NT lite om vilka som öppet kandiderar till riksdagen

Förutom jag kandiderar även Teresa Carvalho, Peter Kennerfalk, Mattias Ottosson och Billy Gustafsson.
Står lite mer i artikeln här.

Jag tycker dock att rubriken inte är helt korrekt. Jag kämpar inte mot någon annan kandidat från samma parti. Jag kämpar för att vi ska få så många röster att vi kan få plats i riksdagen allihopa. Oavsett vilka av oss som sedan hamnar i riksdagen så känner åtminstone jag att det är något vi alla vinner på – för vi ska ju inte kämpa sinsemellan, utan mot den orättvisa politik som förs idag.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Funderingar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

