Hej Jan, jag vill inte ha jobbskatteavdraget!

Jan Ericson är en moderat riksdagsledamot som deltog i Debatt i SVT och där försvarade jobbskatteavdraget med orden:

Nej tack Jan!

Nej tack Jan!

Jag medger att jag faktiskt inte ägnade Jan en tanke när jag hörde om regeringens budget. Även om jag är något av en politisk nörd hade jag inte ens koll på att han satt med i riksdagen, han har inte gjort något avtryck under de senaste åren i de media jag bevakar.

Men nu vill jag ge Jan det han efterfrågat:

Mitt mail till Jan

Mitt mail till Jan

Om du också vill uppmärksamma Jan på att du gärna stöttar vår gemensamma välfärd så kan du maila honom du med.
Hans adress är jan.ericson@riksdagen.se och han har ju trots allt efterfrågat reaktioner från det folk vid vars sida Reinfeldt går (tänkandes att vi sover…)

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Michaelas tankar och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

