Vänner för livet.

Det här är inte ett inlägg om politik.
Det här är ett blogginlägg som jag gör för att jag hittade bilderna på datorn och det högg till lite i hjärtat. 2012 var helt enkelt ett år som jag aldrig kommer glömma.
Visst inser jag att det här inlägget är så där intressant för er som inte var där, men ni får helt enkelt tåla lite nostalgi.

Bra minnen med vänner för livet...

Tage Erlander blickar ut över Bommersvik

Bommersvik

Jag föreslog i all anspråkslöshet att hennes nedvända blick beror på gossens svåra halitosis – så hon försöker bara lite fint undvika hans usla andedräkt.

IMG_1398

Och det är en rätt skaplig utsikt Tage har, faktiskt.

IMG_1438

Petter, Charlotte och Anna närmast i bild. ❤

IMG_1451

Lejla och Tobias. 🙂

IMG_1456

Lisa är lika proffsig och koncentrerad som alltid.

IMG_1514

Utfrågning på Bommersviksakademin av LO:s då vice ordförande Ulla Lindqvist, SSU-ordföranden Gabriel Wikström och den då helt nytillträdde partiordföranden Stefan Löfven.

Om Michaela Leo

Jag kan försöka vara trevligare om du kan försöka vara smartare. Deal?
Det här inlägget postades i Funderingar, Michaelas tankar och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

